mandag, mai 10, 2010

Solskinn i posten :-)

Noen dager er det ekstra hyggelig å komme hjem til postkassen. Som idag!

Vårpakken fra Strikk Innom med garn til sokker lå og ventet på meg. Og ikke bare garn, men en diger smile-sol over hele pakken! Snakk om å få solskinn i posten - garn og smilefjes så langt det rakk!

Enda bedre ble det da jeg fant eposten med en sokke-oppskrift på et par lekre raggsokker med det fine Revebjellemønsteret til Marit i Strikk Innom.
Litt artig var det også, for jeg strikket de fine pulsvantene med Revebjellemønster her i vinter, og fikk litt dilla rett og slett. Så da strikket jeg like gjerne et par sokker i samme mønster. Og nå kommer den ordentlige oppskriften - som helt klart må prøves også, for Revebjellemønsteret er bare lekkert!

Garnpakken som kom var ellers to deilige 100g nøster med Järbo Raggi - et ganske tykt ullgarn i en nydelig dueblå/jeasnblå farge.
I tillegg var det en håndfarget hespe med Malabrigo Sock Yarn i fargen "erkeengel" - dyp rød, mot lilla og plomme. Ganske så lekker ja :-) Og denne gangen tror jeg jeg skal skynde meg å kjøpe en hespe til før det er tomt!

1 kommentar:

  1. Deilig garn ser det ut for! Er det noe du abonnerer på?
    Hyggelig at du stakk innom hos meg;) Jeg har ikke hatt tiltak til blogging, men nå håper jeg at jeg er igang igjen.
    Ang albaniasokker - sommerturen går visstnok til Kosovo, så det har ingen hast med å sende noe før sommerferien. Jeg snakket med ansvarhavende og hun var glad for å få alt sammen i august.

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails