søndag, mai 02, 2010

Skeive sokker i reprise

Jeg bare måtte rett og slett! Et skeivt par til...

De var jo så kuule disse skeive sokkene, og ikke minst er de raske å strikke siden de er strikket i litt tykkere garn. Denne gangen har jeg strikket de i vinrødt/rosa - skikkelig rødstrømper som artig nok også ble ferdige 1. mai! Så tror jeg nesten jeg må donere til en sterk kvinne med gode og sterke meninger tror jeg.

Siden mai er startet har vi også fått mai-oppgaven i sokkealongen på Ravelry - denne måneden skal vi strikke sokkene Charade designet av Sandra Park.
Det er like spennende hver gang det det kommr ny oppgave og denne måneden var det et allsidig mønster som kan brukes til både dame- og herresokker - det liker jeg. Enkelt mønster, men effektfullt. Gleder meg til å starte :-)

2 kommentarer:

  1. Deilige skeive sokker! =)

    SvarSlett
  2. Så artige sokker! Det skal ikke så mye til før noe helt vanlig blir - tja, litt uvanlig. Fine var de :)

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails