søndag, januar 17, 2010

Varme og gode revebjeller

Sist helg bestilte jeg litt garn fra StrikkInnom, og oppskriften på Marit Sættem sine Revebjelle pulsvanter. Ikke for det, jeg har jo egentlig mer enn nok håndarbeid på pinnenen om dagen, men jeg bare måtte....

Og her går det unna med leveringene, for allerede søndag kunne jeg printe ut oppskriften og onsdag kom garnpakken i posten.

Så revebjellene vant over alt uferdig håndarbeid og husvasken.... Med strikking både fredag og lørdag kveld og litt trådfesting på morgene i dag - så ble de jommen ferdig. De ble lange (28cm), myke, gode og varme.... strikket i deilig Cascade 220 Superwash på pinnenr 4mm.
Og det beste er at de ikke bare ble nok et halvferdig arbeid til i UFO-kurven :-)

5 kommentarer:

  1. Kjempefine - det er gøy med det som går fort!

    SvarSlett
  2. Ååå, de var superflotte!

    SvarSlett
  3. Takk for koselige meldinger. De var kjempeartige å strikke også :-)

    SvarSlett
  4. Å så flott å se at noen strikket i annet garn. Da fikk jeg bekreftet at det gikk an å bruke tykkere. Har ikke fått rotet meg til å strikke en prøve for å finne strikkefastheten i glattstrikk. Takk! :)

    SvarSlett
  5. Disse så utrolig deilige ut. Flott mønster !

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails