fredag, desember 31, 2010

Glade føtter!

Hva kan vel være en bedre start på det nye året (eller egentlig slutten på det gamle?...) enn et par ekstra glade føtter!?

Jeg gjorde en oppdagelse her en dag i romjula jeg hadde jobbfri. Siden jeg hadde fri loffet jeg rundt i hjemmestrikka raggsokker hele dagen! Jeg tenkte ikke så mye over det før kvelden kom og tottelottene skulle få sin daglige dose med fotkrem. For mine føtter er ikke så veldig glade på den årstiden og viser seg ofte fra sin tørreste side...

Men der stod jeg klar for kveldens smørerunde, men så var de jammen meg helt fine - ikke så mye som litt tørre en gang! Hmm... dette var da litt rart - men sannheten er nok at en festdag med hjemmestrikka raggsokker i ull, nok er bedre en de vanlige nylonstrømpene ja! Og hva er vel bedre en ekstra glade tottelotter! Er det dette som kalles smørefrie mon tro? :-)

Sokkene er forøvrig nok et "reste-prosjekt" som jeg har fullført nå i jula. De har overvintrert et par år på hytta, men fikk bli med hjem da jeg skjønte at de aldri ville bli ferdig om de skulle bli værende der... Sokkene er strikket i Sisu-garn på pinnenr 2,5mm og gjør tottelottene glade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails