tirsdag, april 28, 2009

Mai sokker i april - dette blir bra!

Overraskelsen var stor da jeg fant at mønsteret for MAI-sokkene i strikkealongen "Sokker 2009" allerede var lagt ut. Kjempepraktisk nå som det går mot langhelg og litt strikketid.

Utfordringen for mai er et par Hubby Hous socks - ganske artig navn i grunnen.... "hus-sokker til ektemannen"? Fine var de i allefall selv for oss uten ektemann :-) Og nok en gang er det sokker som skal strikkes fra tåa og opp - så jeg håper inderlig at denne oppskriften er bedre enn ugle-sokkene...

(første testinnlegg direkte pr mail - og det funker :-)

2 kommentarer:

  1. Enig med deg, Babben! Dette ser lovende ut på tross av strikking fra tåa og opp (er det lov å jukse og starte øverst eller kommer along-politiet og tar meg, tror du?). Jeg skal tørke svetten og prøve igjen. Kult mønster, i hvert fall.

    Lykke til O'du strikke-frende!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen på bloggen :- )

    Joda, ble ganske fornøyd. Men å ta bestillinger på et sånt prosjekt er å grave sin egen grav. Hutteu, det hadde blitt dyrt med en grei timebetaling. Fyttegrisen så mange timer...

    Er i gang med tøflene. De er helt syke ut i størrelsen (før toving) så tror jeg er på rett vei her. Har heldigvis mønster å forholde meg til denne gangen - selv om man aldri kan stole 100 % på mønster heller. Verdt et forsøk!

    :-D

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails