mandag, mars 02, 2009

Februarvottene med en venstre og en høyre

Så ble de da ferdig disse vottene for februar. Det ble først to høyrevotter, så det var bare å sette seg til å få strikket en venstrevott også. Litt kjedelig , men det gikk jo unna da med tykt garn på pinne nr 8.

Oppskriften er fra Drops og jeg valgte å strikke mine i Gjestal Topp'tTå garn - så de ble tykke, myke og gode :-) Men jeg byttet ut den strikkede blondekanten på toppen med en enklere heklekant - for vottene ble veldig laaange..

Og jeg har fremdeles en enslig høyrevott her som mangler sin venstre partner - men den får vi strikke en annen dag, for nå er det mars-vottere og mars-sokker som jeg "brenner" mest å starte på her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails