søndag, juni 14, 2015

God Jul... og start "høstingen" nå!


Vi finner riktignok bare JUNI i kalenderen om dagen, men her har jammen JULA greid og snike seg innom en tur også. Jeg kjøpte nemlig boken "God Jul" av May Langhelle og Heidi Thorvik og har bladd i den og kost meg hele uka.

Det er en fantastisk fin bok, med masse julehygge med en ny vri og de har brukt mye naturmaterialer og gjenbruk. Gode tips og framgangsmåter for å skape jul, som du kan sette igang med en gang.
Boka inneholder også oppskrifter på spiselige saker, og informative tekster bak enkelte tradisjoner. Bildene i boka likte jeg ekstra godt - de fikk meg i skikkelig julestemning (uten å være fulle av nisser og rød julepynt...). 

I helgen tok jeg boka med meg på hytta. For mange av tingene er laget av naturmaterialer, så selv om det er lenge til jula kommer kan det være lurt å vite hva man skal "høste" med seg fra turer i skog og mark. Så alt er klart til første juleverksted skal gjennomføres.

Virkelig en solid og rustikk, hyggelig julebok som varmt kan anbefales.

God Jul!

Har du lyst å ta en listen kikk i boken, så finner du noen av sidene her på ISSUU;
http://issuu.com/gyldendalnorskforlag/docs/godjul?e=0/4883687

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails