søndag, august 28, 2011

Gode utsikter og fine farger!

Nå nærmer det seg den offisielle starten på Gryteklut-byttering-heklingen her. Siste frist for å melde seg på er 1. september - så jeg har brukt tiden frem til nå til å prøve-heklet litt så lenge. I forrige uke fikk jeg også oppdatert bomullsgarn-lageret her litt, så jeg har alle de riktige "ønskefargene" på plass. Så nå er jeg egentlig veldig klar for å starte opp selv om det ikke er 1. september før til tordag...

Men det hadde vært enda artigere om vi ble enda flere - så har du lyst å hekle 4 grytekluter over 8 uker (så du har godt med tid), så bli med da vel!! Meld deg på her (du må være eller bli medlem på Ravelry.com for å delta - men det er helt gratis), og du kan også lese mer om grytekluter og Gryteklutbytteringen i bloggen til Torrirot! La deg friste og bli med da vel!

Jeg har også fått ferdig de herlig lilla sokkene, Just Perfectly som jeg skrev om i går, og er allerede igang med enda et par av Bittami's design.

Siste par ut heter Girlfriends Choice, og har morsomme "garn-snurrer" som gjør at en kjedelig vrangbord ser ut som den er flettet. Finurlig og artig mønster. Jeg har valgt en knall rosa variant av STERK, og tror det skal bli bra :-)

Det er blitt en del knalle farger, mye lilla/rosa i det siste - og mer skal det bli når heklekroken får gå seg varm og gryteklutene skal i produksjon her. Masse glade farger - det er det vi trenger i alt dette regnværet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails