torsdag, januar 01, 2009

Tusen ideer å velge i...

Noen ganger tar det rett og slett litt av - når jeg skummer gjennom spennende og kreative håndarbeidsblogger, forumer og nettbutikker - jeg får liksom lyst til å lage ALT jeg ser, men det går jo bare ikke.
Så siden det er 1. januar og starten på et nytt håndarbeidsår idag - tenkte jeg det var på tide å rense litt opp i alle linkene (favorittene) som ligger på rams i nettlesern her.... men det skulle vise seg vanskeligere enn jeg først trodde.

For hver gang jeg er rundt å "snurfer" etter noen strikke - eller finner noen håndarbeidsgo'biter på nett, klikker jeg på knappen "Legg til i favoritter" - så DEN listen er nå blitt veeeeldig lang. Problemet er jo å velge hva jeg faktisk kan få laget av alle de fine ideene.... for det dukker jo stadig opp none nye... og det blir bare vanskeligere og vanskeligere å velge!

Men en ting vet jeg - det er at sokkene i alongen Sokker 2009, de skal strikkes. Men så må jeg jo ha litt annet ved siden av også - så jeg får prøve å dukke ned i favoritt-listen igjen og se hva jeg finner, for jeg kan i allefall ikke slette listen nei!
Godt nytt håndarbeidsår!

2 kommentarer:

  1. Ha-ha. Jeg må le. Høres ut som du saumfarer strikkebøker/håndarbeidsbøker med like stor interesse som andre leser sladreblader. Jeg også. Har lyst til å lage alt jeg kommer over.

    Nå har jeg begynt på januarsokkene. Ved første øyekast så alt veldig komplisert ut. Men det er jo faktisk ikke det. Veldig morsomt.

    Ha en fortsatt fin kveld!
    :-)

    SvarSlett
  2. HAR DET PRESIS LIKEDAN!
    Forståelsesfull klem, fra Nunne.

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails