søndag, juni 01, 2008

Sommersokker med fletter, i myk alpakka

(en søt liten alpakka-baby - det blir det garn av)

Ny måned og ny sokkeoppskrift. Var litt spent på junisokkene - om det skulle bli en skikkelig raggsokk eller en litt lettere/luftigere sommervariant. Silja har nok en gang funnet en fin oppskrift - og junimåneds sokker skal strikkes i myk alpakka med søte fletter.

Oppskriften er fra Drops Design - så har du lyst å prøve deg på et par myke sommersokker etter norsk oppskrift, så finner du oppskriften her

Jeg må jo bare innrømme det, nå som jeg har strikket etter engelsk oppskrift (ja, en dansk også forsåvint) - så er de norske oppskriftene både rotete og dårligere forklart... men vi skal nok få til disse også tenker jeg :-) Må bare finne garn først - er litt usikker på om det blir alpakka eller myk babyull...

Vi har som vanlig fått oppskriften til en bonussokk også, men nå må jeg nok først få ferdig babystrikken og junisokkene før jeg kan begi meg utpå bonusrunden tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails