søndag, juli 20, 2014

Avsporing og kosestrikk...


Jeg greide å stå imot ullkassen i går, men det var bare såvidt. Jeg har jo flere prosjekter på gang, og flere jeg gjerne vil få strikket ferdig, men noen ganger blir jeg liksom litt strikke-rastløs og må ha noe nytt på pinnene (selv om det er pinnefrigjøring på gang).

Så hadde jeg ikke kastet blikket på nøstet med Järbo Elise nr 69001 med den "morsomme" fargemixen hadde det nok blitt ulla som hadde vunnet. Jeg fikk heldigvis avsporet og kost meg med et par Bitta-kluter til :-) Det er raskt og hyggelig strikk, og blir sjelden liggende men ferdigstilt ganske raskt.

Litt strikke-rastløshet resulterte i en syrinfarget Bjørk og en flerfarget (gul, oransje, brun, turkisgrønn aktig) klut fra den nye Klut-boken som kommer nå i august. 

Så nå er det vel på tide å få tatt et par tommeltotter til ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails