mandag, februar 15, 2010

OL og strikking i alle kanaler :-)

Jeg har liksom ikke forbundet OL med strikking før jeg var innom Ravelry - Ravelympics 2010 - her for et par uker siden. Det er et kjempeopplegg med masse grupper og konkurranser i skikkelig OL-ånd. Ikke bare er oppgavene ala vinteridretter, men hele greia går i samme tidsrom som vinter-OL.

Men så fant jeg også en egen OL-blogg med tilsvarende opplegg, hvor man melder seg på med de prosjektene man ønsker å strikke under OL-perioden. Akkurat som i OL er ikke målet bare å delta, men å komme vel i mål. Deltakerne er skikkelig ambisiøse med store og mange prosjekter som skal fullføres på 14 dager. Ja, det er faktisk mye morsommere å følge fremdriften der, enn på vinter-OL spør du meg (det skal sies at jeg ikke er så veldig god på TV-titting da..).

Så trenger du et avbrekk til OL på tv, så klikk deg innom OL-bloggen og la deg imponere og inspirere, for der var det mye fint!

1 kommentar:

  1. BLIPP-BLOPP, Babben!
    Ære være OL! Hos meg klirrer det i strikkepinner. Med et halvt øye ser jeg på ymse personligheter som sliter seg ut med ski og skøyter på beina. Jeg sliter ut strikkepinnene mine!

    Så herved, strikkelysten er ikke død, jeg har bare vært semmert sløv med blogginga i det siste. Men nå er jeg i gang igjen, håper jeg.

    Håper du har det bra :)
    Vi strikkes!

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails