mandag, september 10, 2012

Mysterium på gang

Bitta har "lurt" oss igjen... Nye sokker og nytt mysterium! "Et Sokkemysterium" startet i natt(!), med den første delen av oppskriften - som vi ellers bare får litt og litt av gangen.
Første clue inneholdt vrangbord og en søt mønsterbord - og jeg tror de skal bli fine! Ja, selv om jeg har vært litt "fresk" i fargevalget denne gangen... De blir nesten litt halloween-aktige..

Mysteriesokkene mine strikkes i Regia 4-fache (sort melert) og Lana Grossa Meilenweit (rosa, lilla, orange...). Strikket vrangborden på pinnenr 2,25 og fortsatte mønsterstrikken på pinnenr 2,5.


Moro er det, og vil du være med - må du bli med i Facebook-gruppen: "Bittamis Design for Strikkelystne", hvor info og ledetråder legges ut. Her snakkes og deles det ellers mye om strikking og spesielt om Bittas egne design. Så står du fast er det lett å få hjelp og gode råd!

Så nå er det bare å vente en uke på neste ledetråd... sukk...

2 kommentarer:

  1. så spennende da. Syns avogtil at det er morsom med ordentlig skarpe farger

    SvarSlett
  2. Jeg likte godt de litt spreke fargene dine, jeg!

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails