torsdag, november 20, 2014

Singel-vott prisen - del II

Premie-garn er stor stas! Geelong Soft fra Malsen og Mor.
Det nærmer seg en partner til singel-votten her, og i mellomtiden kan jeg jo glise bredt og nok en gang si tusen takk! 
For i dag kom jeg hjem til en herlig bulkepost med en hyggelig hilsen fra Vottelauget og lekkert Malsen og Mor garn. Premiegarn er stas! Lekker, nytt og ukjent garn var det også!

To nøster med Geelong Soft fra Malsen og Mor, i en lun og varm kanel-farge og en kald isklar mint-farge. To vakre kontraster som vil gjøre stor stas på hverandre om de får være med på et votteventyr sammen :-)

Geelong Soft er 100% ull, tynt og lekkert. Et nøste på 50g inneholder hele 350 meter, så her må vi nok frem med pinne 2 (kanskje 2,5) tenker jeg. Tynt men samtidig utrolig mykt og deilig.

Måtte inn på Malsen og Mor for å lese om dette, og de skriver; "Geelong-ull er myk ull av svært høy kvalitet. Geelong brukes ofte i klesproduksjon, blant annet til tynne strikkede ullplagg."


Så mens jeg strikker på siste singel-votten skal jeg drømme litt om hvilket eventyr Geelong Soft-nøstene skal få være med på :-)

Nok en stor TUSEN TAKK til damene i Vottelauget for premien, og til Malsen og Mor som har vært med på leken.

.... og har du enda ikke startet å strikke eventyrlige votter, så er det aldri for sent å begynne!


2 kommentarer:

  1. Garnet ser ut veldig godt.. sikker en glede å strikke. Veldig hyggelige farger.
    Det bli fint sammen... lua eller votter eller halsen eller pulsvarmere eller...
    Ha en fin kveld og masse glede med annen votterstrikke. Jeg var i byen i ettermiddagen (Dresden), en litt innkjøptur - jeg kjøpte en vesker for meg og trak hyggelig en kopp kaffe. I morgen vi har Ewigkeitssonntag/Todensonntag minnes døde (det er sønndag for første advent) og nest uke begynnte overalt julemarkedet.
    Kos deg. Hilsene sender Viola

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Er så spent på vott nummer to. Lekkert garn du vant!
    Jeg strikker julegaver og øver på spinninga. Begynner å se lyset......

    God, ny uke ønskes av Ingunn

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails