søndag, september 07, 2008

Turting og sånn....

Jeg fikk mye fint turutstyr til bursdagen her - bla noen flotte tallerkner og vinglass i tre (lette som bare det!), og en god turwok som kan brukes over bål/gassbluss.
Wok'en kom i en praktisk pose fra produsenten, og det ga meg ideen om å kanskje lage en fin oppbevarings-/transportpose til tallerknene og glassene også?

Jeg har allerede en pose som jeg sydde for hundre år siden, til turbestikket mitt. Med monogram og greier.. Og stormkjøkkenet har også en egen pose, tiktig nok ikke særlig lekker men praktisk og grei særlig for oppbevaring, og det at jeg har alt på et sted - når utstyret skal frem.

Bålkjelen stakkar, ligger bare i en plastpose, og burde både vært pusset og stelt litt penere med... kanskje en ny pose til den også?

Posen som turwok'en kom i, var med en praktisk lukkeordning og sydd så den passet akkurat til selve wok'en. Wok'en kunne ellers trenge en egen liten gryteklut/håndtak-beskytter også. Så her det er litt av hvert å lage :-)

Egentlig burde jeg kanskje laget en helt ny pose-serie til alt sammen - så jeg fikk alt i samme stil.... for grønne ruter, og rosa/lyseblått, og turgrønt står ikke helt i stil da... uansett hvor praktiske de er...
Så kanskje symaskinen og kassen med stoffer må få seg en tur opp i stua ganske snart.

1 kommentar:

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails