søndag, juli 20, 2008

Circle Socks på gang

Ja, litt regnvær og ferie er en bra kombinasjon når jeg prøver å ta igjen noen strikkeoppskrifter fra tidligere i strikkealongen Sokker 2008.

Har fått startet på Circle Socks som var mars-måneds sokkeoppskrift. De blir veldig artige med sine store rundinger oppetter leggen :-)

Strikker av et dansk deilig garn fra Hjertegarn som heter Sock 4 trådet, i blå/lilla/rød/rosa sjatteringer. Det er ganske tynt, så jeg bruker pinne 2,5 men det blir utrolig mykt og godt. Mønsteret gjør sokkene veldig elastiske og fine også.

Så nå får jeg bare strikke ivei her - så kanskje jeg kan få prøvd meg på januar og februar-mønstrene etterhvert også?

Ha en fin regnværsdag videre!

1 kommentar:

  1. Så flotte desse blir! Flotte fargar!
    Ønskjer deg ein fortsatt fin sommar.

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails